15 september, 2005

pa začnimo...

Čisti novinec pač nisem, saj boste lahko prebirali tudi blog lilole, ki zdaj živi že tretje leto. Vendar priznam, da sem vedno znova vznemirjen, kadarkoli se lotim pisanja. Več je razlogov pa o tem morda kdaj kasnje.

Zdaj naj pojasnim zakaj začenjam tale blog. Gotovo boste iz naslova posumili, čemu bo namenjen; vsekakor mikrobiologiji, moji stroki in tudi moji predanosti, če mi ne boste zamerili tega rahlega čustvenega vložka. In prav zaradi namena sem si privoščil tudi drobno besedno igrico v naslovu. Vendar ima tale blog še bolj konkreten cilj. Namenjen bo predvsem stiku z mojimi študenti. Res da se z njimi srečujem tudi po elektronski pošti, pa na svojih spletnih straneh, od učnih do osebne. A imam pri tem vedno kakšen problem. Predvsem s posodabljanjem spletnih strani imam težave, saj lahko to počnem samo na svojem računalniku v pisarni. Blog pa mi bo upam omogočil, da bomo vedno in povsod lahko v stiku, kasneje bom preskusil tudi možnost, kako blog posodabljati iz svojega mobilca. Baje da je povsem enostavno.

Torej tukaj se bomo poslej tudi srečevali, berite me in oglašajte se mi. Vesel Vas bom.

Ni komentarjev:

Objavite komentar