08 junij, 2008

Zadnje predavanje

V petek sem pri mikrobiologih v drugem letniku imel zadnje predavanje v svoji učiteljski karieri. No, upam, da samo zadnje predavanje v formalnem okviru, s koncem tega semestra v septembru se namreč upokojim. Študentom sem se zahvalil, ker so mi bili zadnji avditorij in aplavz je bil prijazno priznanje, v kratkem klepetu v nadaljevanju pa sem tudi lahko zaslutil, da so razumeli moje občutke...

5 komentarjev:

  1. Spoštovani prof. Nekrep,

    Žal mi je, da se vašega zadnjega predavanja nisem udeležil in upam, da s tem niste rekli zadnje na področju mikrobiologije.
    V čast mi je, da sem bil vaš študent.

    OdgovoriIzbriši
  2. Franc, sedaj bo šele napočil pravi čas za bloganje. V veselje mi je, da se vas poznal na Blogresu. Si piševa.

    OdgovoriIzbriši
  3. @ acerin: ...vsekakor, tak je tudi moj nacrt: še več časa za blogarijo...

    OdgovoriIzbriši
  4. Ceprav malo pozno glede na dogodek, ki ga omenjaš, je lepo da so to opazili tvoji studentje in te pohvalili.
    kar se pa predavanj tice se kar začni pripravljati na nova....
    peter

    OdgovoriIzbriši